Оригінал.
Підказка! Використовуйте Щипці для видалення стопорного кільця та виштовхніть сполучний штифт. Послабте ексцентрик на валу двигуна за допомогою найменшого шестигранного ключа 0,9 мм. На стандартному ексцентриці є два гвинти, один для валу двигуна та один для валу підшипника. Ви повинні використовувати тільки один для валу двигуна. Встановіть новий вузол на вал двигуна та переконайтеся, що гвинт закінчується на плоскій частині валу та надійно затягніть його. Переконайтеся, що шатун правильно поєднаний із канавкою на поршні. Це важливо, якщо він не вирівняний правильно, він не буде працювати належним чином, і вам, можливо, доведеться переналаштувати розташування двигуна. У такому випадку зверніться до посібника або надішліть його для обслуговування. Якщо нормально вирівняти верхню вкладку підшипника з отвором у поршні і вставте сполучний штифт і встановити стопорне кільце.
1\5 - 54