Як зробити замовлення ?
У зв'язку з тим, що багато споживачів згадують при придбанні товару про право повернення товару, що не сподобався (не підійшов) протягом 14 днів з моменту купівлі – хотілося б розставити в цьому питанні "всі крапки над i".
Виходячи із закону "Про захист прав споживача" покупець може повернути товар належної якості (тобто повністю працездатний) і не був у вживанні, у його первісному (товарному вигляді) та в повній комплектності протягом 14 днів з моменту покупки, за винятком дня покупки. Тобто якщо товар має шлюб (неналежна якість), хоча б один раз використовувався або не має початкового вигляду – він не підпадає під повернення 14 днів.
Весь товар перед відправкою перевіряється, під час транспортування за вашим бажанням страхується на "Новій Пошті", при отриманні ви перевіряєте. Якщо виникають будь-які претензії, то вони приймаються в момент отримання вантажу на пошті, тому що після отримання вантажу, ви ставите підпис на документі, підтверджуючи, що вантаж прийшов належної якості, у повній комплектації, у належному вигляді, робочий, і ні яких претензій, ні до нас, ні до кур'єрської служби ви не маєте.
Відповідно до Закону про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. (Додаток №3 – Перелік товарів) парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.
На товари виробництва Китай та Тайвань НЕМАЄ ГАРАНТІЇ І СЕРВІСУ. Товари Китайського та Тайванського виробництва не підлягають заміні чи поверненню.
АКЦІЙНИЙ товар обміну та (або) поверненню не підлягає.
За запитом покупця ми можемо зняти відео перевірки обладнання перед відправкою та відправити до Viber.
* Обробка замовлення
Після оформлення замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами за вказаним номером тел. найближчим робочим часом, підтвердить наявність товару, спосіб оплати та доставки вашого замовлення.
Ми ретельно упаковуємо кожну, навіть найменшу посилку, адже нам важливий кожен клієнт! Але, будь ласка, на пошті – обов'язково перевіряйте цілісність та комплектацію вашого замовлення при отриманні товару.
Звертаємо вашу увагу, що при повній оплаті ми вказуємо мінімальну страхову суму при відправленні, щоб ви не переплачували за страховку на Новій Пошті. Якщо ви бажаєте, щоб ми застрахували посилку на повну її вартість - повідомте про це менеджеру!
* Доставка
* Доставка - Оплата. Україна.
Ціни вказані в USD США, оплата в національній валюті за комерційним курсом на робочий день замовлення.
99% замовлень - відправка в день оплати.
Після відправки замовлення вам надійде інформація з номером експрес-накладний.
* Служби доставки:
Нова Пошта http://novaposhta.ua/
* Доставка - Харків. Вул Червоноглазівська 4.
* Самовивіз.
Телефони: +3 8 (095) 4444 882 - Vodafon. - ми є у Viber, Telegram, WhatsApp
+3 8 (063) 591 79 79 - Lifecell.
e-mail: [email protected]
Час роботи: з 10.00 до 17.00
У суботу з 10.00 до 17.00 – неділя суворо за попередньою домовленістю.
e-mail: [email protected]
* Доставка - росія-НІ, білорусія - НІ. У будь-які інші країни доставляємо без проблем.
Ми надсилаємо замовлення після 100% передоплати. Замовник оплачує своє замовлення + вартість доставки поштою. Іншої розрахункової системи не існує.
Відправка Держ.Службою - Укр.Пошта - ukrposhta.ua/
Час доставки близько 10 робочих днів (у далекі регіони час доставки збільшується).
Вартість доставки від 10 USD в залежності від ваги та обсягу посилки. Після відправки на ваш е-мейл прийде номер вашої посилки за яким Ви зможете простежити за її пересуванням.
* Оплата.
Для мешканців інших країн оплата здійснюється в USD за однією із систем міжнародних грошових переказів – які ми запропонуємо вам.
У міжнародних відправленнях немає такого механізму, як накладений платіж!